Nízka návštevnosť webovej stránky? Začiatočným riešením je seo audit
Nie je ojedinelým prípadom, ak firma síce disponuje vlastnou webovou stránkou, no jej návštevnosť nedosahuje čísla, s ktorými by jej vlastník mohol byť spokojný. A vieme, že návštevnosť je azda najpodstatnejším faktorom k vykonaniu požadovaných konverzií na stránke. Na druhej strane návštevnosť sa dá dosiahnuť efektívnym zviditeľnením, a to ideálne v internetových vyhľadávačoch.
Povedzme si priamo, že súčasnou príčinou nie príliš vysokej návštevnosti je pravdepodobne fakt, že sa daný web nenachádza práve na vyšších či dobre viditeľných miestach vo výsledkoch hľadania. Vyhľadávače ako Google však majú svoje algoritmy a ak sa im venuje pozornosť, konkrétny web sa dokáže „vystreliť“ na popredné priečky a bude poskytovaný medzi najrelevantnejšími výsledkami k hľadaným výrazom.
Konkrétnejšie vravíme o procese, ktorý je známy http://www.sportjihlava.cz/hokej/semifinaliste-jsou-znamy%3Fzpet%3Dclanky ako SEO. Je však najskôr potrebné vedieť, ako je na tom z daného hľadiska vaša stránka v súčasnosti. Určite vie byť prínosné, ak podstúpi úvodný seo audit Seolight.
Search Engine Optimization (SEO) je doslova optimalizácia pre vyhľadávače a ako už bolo načrtnuté, zaoberá sa vnútornými ako aj vonkajšími faktormi stránky s cieľom dosiahnuť čo možno najvyššie umiestnenie v najčastejšie používaných vyhľadávačoch, akými sú napríklad Google alebo Seznam.
- Na rozdiel od SEM (marketingu vo vyhľadávačoch) ide o zviditeľnenie, za ktoré sa neplatí, nakoľko je dosiahnuté prirodzenou cestou, respektíve organickými postupmi.
- Nejde teda o druh spoplatnenej reklamy.
Aby ste však dosiahli kvalitný výsledok a pritom takmer nič neinvestovali, museli by ste byť seo špecialista. V opačnom prípade je vrelým doporučením obrátiť sa na seo agentúru s dlhoročnou praxou. Celý proces totiž zahŕňa veľa úkonov a takisto potrebných nástrojov, pričom je rovnako potrebné vyhnúť sa penalizácii.